РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ
(0562) 32-15-11
(044) 362-04-85
ваша корзина

ПРО КОМПАНІЮ
ТЕХНОЛОГІЇ НАНЕСЕННЯ
ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА LUSTA
КОРИСНА ІНФОРМАЦЇЯ
ХІТИ ПРОДАЖУ
ДИЗАЙН
КОНТАКТИ
Доставка
КАТАЛОГ ПРОДУКЦІЇ
ФЛАГИ И ВЫМПЕЛЫ ПОЛНОЦВЕТНАЯ ПЕЧАТЬ НА ТКАНИ
Тисячі способів сказати про себе
ТЕХНОЛОГІЇ НАНЕСЕННЯ

Постійний пошук і вдосконалення технологій дозволяють нашій компанії оперативно і якісно здійснювати нанесення зображень на будь-який сувенір. Цей розділ присвячений сфері застосування найбільш популярних технологій.

Технологія прямого
цифрового друку на тканині

Вперше в Україні компанія «Бізнес сувеніри» становить пряму цифровий друк на тканині.

Унікальна технологія прямої цифрової печатки на тканині дозволяє в найкоротші терміни і з відмінною якістю виготовляти як великі тиражі продукції, так і одиничні ексклюзивні замовлення.

Прапорна і текстильна продукція, що виготовляється з допомогою прямої цифрового друку на тканині, відрізняється яскравістю фарб, стійкістю і довговічністю нанесення. Сучасна технологія друку дозволяє обійтися без використання дорогих додаткових матеріалів для перенесення зображення на тканину, так звані трансферні матеріали, що, відповідно, здешевлює вартість виробленої продукції.

Максимальна ширина друку на використовуваних тканинах - 1,6м. Довжина - обмежена довжиною рулону. Дозвіл друку від 360dpi до 1440dpi, залежно від поставлених завдань і вимог. Використання фарби на водній основі дозволяє максимально передати колірну гаму Вашого макета, а так само повністю виключає негативний вплив на навколишнє середовище.

При даному виді друку використовуються синтетичні тканини.

Весь спектр використовуваних тканин умовно поділяється на два види відповідно до їх призначення:

1. Тканини призначені для виготовлення виробів підвищеної зносостійкості (прапори зовнішнього застосування, намети, намети) - прапорна сітка, яка відрізняється підвищеною міцністю і щільністю.

2. Тканини для виготовлення виробів не схильних сильним зовнішніх впливів (прапори для приміщень, прапорці, вимпели, текстильна продукція) - поліефірний шовк, габардин, креп-сатин, атлас, медлайн.

Професійні дизайнери нашої компанії виконають адаптацію корпоративної символіки під текстильний дизайн: косинок, шарфів, фіранок, скатертин, серветок, штор, краваток, і т.д.

Рекламна і корпоративна продукція, виготовлена із застосуванням методу прямий цифрового друку на тканині - один з найбільш ефективних способів підкреслити фірмовий стиль і підняти імідж компанії.

Вишивка логотипів, шеврони, зображення на тканині

Якщо на текстильну продукцію Ви хочете зробити якісне і дорого дивляче нанесення, то вишивка - це ідеальний варіант. Вишивка на тканини по багатьом показникам випереджає такі види нанесення логотипу на текстиль як шовкографія, термопереніс і термо трансферний друк. Вишивка довговічніші, фарбування ниток міцніше, об'ємна фактура вишивки надає логотипу більш дорогий і ефектний вигляд. Саме тому більшість фірм, що займається пошиттям корпоративного одягу, рекомендують своїм клієнтам вишивку зображення, шеврони і логотипу.

При вишивці логотипу, зображенні, шеврони використовуються високоякісні шовкові нитки будь-яких кольорів. Вишивку символіки можна виробляти на головних уборах (бейсболках, кепках, в'язаних шапках), одязі (футболках, сорочках, поло, толстовках, куртках і краватках), а також на різних текстильних виробах (рушниках, халатах, предметах постільної білизни, пледах, покривалах, скатертини, серветки, і т.п.). Вартість вишивки розраховується індивідуально по конкретному оригінал-макету, тому визначається кількість стібків і площа вишивання, плюс створення індивідуальної програми для кожного зображення.

Тамподрук

Тамподрук або тампонний друк - друк, при якій зображення на запечатываемую поверхню, переноситься за допомогою еластичного тампона. Тамподрук - універсальний і найбільш часто застосовуваний метод нанесення логотипу на рекламні сувеніри: ручки, запальнички, годинник (настільні, настінні), брелоки, відкривачки, радіоприймачі, набори ігор, чашки, дзеркала та набори, прес-пап'є, підставки під фото, для телефонів, власники паперів, вуппі, POS матеріали. Тамподрук - технологія призначена для друку на пластику, кераміці, склі, дереві та інших матеріалах. Тамподрук застосовується при нанесенні логотипу не тільки на плоску поверхню, але і поверхні різної форми.

Оперативне виконання замовлення порадує тих клієнтів, які зацікавлені в максимально швидкому виконанні "гарячих" замовлень.

Тамподрук дозволяє друкувати логотипи практично на всі пластикові ручки, запальнички, брелоки, одноразовий посуд, за різними канцелярське приладдя, dvd-дисків, касет, пластикової й парфумерної упаковці та на іншою поширеною сувенірної продукції і POS-матеріалах.

Тамподрук - це високоточна друк зображень, графічних знаків, логотипів, тексту та іншої інформації. Друк можливий в один, два, три, чотири кольори, крім того, на нашому обладнанні можлива тамподрук повнокольорового зображення Методом тамподруку користуються якщо:

- зображення складне, тонке або маленького розміру (тампон, як правило, невеликого розміру 5-7 см);

- зображення потрібно нанести в строго певний або важкодоступне місце на виробі;

- поверхня, на яку наноситься зображення, має складну форму.

Фарби різних кольорів підбираються за спеціальним пантонам з номерами або за зразком замовника. Фарба також суворо підбирається для кожного виду матеріалу (скла, пластмаси, дерева, металу і т.д.).

Вартість роботи визначається наступними основними факторами: кількість кольорів, тираж, матеріал і площа задрукованої поверхні.

Термоперенос

За допомогою різального плоттера на спеціальній плівці вирізається заданий на комп'ютері зображення. Плівка складається з двох шарів: прозорою полімерної основи і власне термоплівку зі спеціальним термоклеєм. Плоттер прорізає термоплівку, але не чіпає основу. Перенесення отриманого зображення на текстильну продукцію здійснюється на термопрессе при високій температурі. Термоперенос використовується тільки для текстильних виробів.

Технологія термопереносу визнана у всьому світі і повсюдно використовується для персоналізації і нанесення нескладного (не отографического) зображення на футболки, бейсболки, корпоративну, робочий та спеціальний одяг, одяг для відпочинку, спортивну форму, бандани, краватки, косинки, козирки, панами, будь-які головні убори, куртки, куртки, плащі, жилети, прала, накидки, хітони, теніски, толстовки, сумки, сумочки, косметички, рюкзаки, парасольки, пляжні килимки, тапочки, намети, прапори, прапорці, вимпели іграшки. Способом термопереносу можна нанести логотип або рекламну напис практично на всі текстильні вироби і виготовити одяг і аксесуари з корпоративної, партійної або спортивної символікою.

Висока щільність і еластичність плівок роблять термоперенос ідеальним для нанесення на тонку одяг і трикотаж, а так само незамінним в рекламному виробництві і нанесенні знаків та інформації на спортивний одяг. Існує два основних види плівки з великим вибором кольору: флок - оксамитова фактура і флекс - глянцевий, (гумова).

Незважаючи на розвиток альтернативних технологій, даний спосіб залишається одним з найбільш популярних, так як зображення на одязі й аксесуарах виходять міцні, надійні та оригінальні. На відміну від традиційних методів нанесення інформації і реклами на тканину, метод термопереносу має ряд переваг:

- виключається виготовлення друкованих форм;

- можливість швидко виготовити і нанести логотип на експериментальний зразок;

- не висока вартість при невеликій задрукованої площі;

- висока якість зображень;

- чіткі і насичені кольори;

- стійкість зображень при попадання сонячних променів;

- широкий асортимент плівок.

Готові вироби слід прати при температурі не вище 40С і гладити необхідно з вивороту.

Вартість нанесення залежить від кількості кольорів, кількості виробів, видів використовуваної плівки і площі зображення.

Шовкотрафаретний друк

Шовкографія або шовкотрафаретний друк - найпоширеніший вид друку при нанесенні логотипів і зображень на сувенірну продукцію. Шовкографія виконується на обладнанні, де фарба наноситься за допомогою ракеля через трафаретний сітку на запечатываемую поверхню. При цьому місця під нанесення реклами на трафаретного сітці залишаються відкритими (пропускають фарбу), у той час як місця, вільні від реклами залишаються закритими (не пропускають фарбу). Шовкотрафаретний друк дозволяє швидко і будь-якими тиражами друкувати практично на будь-якому матеріалі плоскою або циліндричної форми: тканина, шкіра, дерево, скло та ін. залежно від планованого використання і вимог до кінцевих виробів друк здійснюється різними фарбами.

Шовкографія надзвичайно широко застосовується, оскільки технологія дозволяє:

- друкувати невеликі тиражі;

- використовувати широкий спектр фарб (як за кольором, так і по властивостях - матові, глянцеві, термочутливі, флюоресцентні, пінополіуретанові, золоті і т. д.);

- наносити зображення високої стійкості;

- друкувати зображення на будь-яких матеріалах, практично необмежених розмірів;

- отримати при друку шар фарби як мінімум в 10 разів товщі, ніж у офсет. Звідси багатий вигляд, підвищена яскравість і насиченість кольору.

Вашу фірмову символіку можна нанести практично на всі види поліграфічної, сувенірної продукції і POS-матеріалів: футболки, бейсболки, робочу та корпоративний одяг, бандани, краватки, косинки, козирки, панами, будь-які головні убори, куртки, куртки, плащі, жилети, прала, накидки, хітони, теніски, толстовки, сумки, сумочки, косметички, рюкзаки, матраци, пляжні килимки, м'ячі, намети, прапори, прапорці, вимпели, ручки, запальнички, брелоки, вуппі, годинник, чашки, попільнички, посуд, поліетиленові або паперові пакети, візитки, бланки, буклети, воблери, шелфтокери, монетниці, блинкеры,.....саме методом шелкографії.

Зображення, надруковані шовкотрафаретного печаткою на текстильної продукції - довговічні. Вони не бояться прань, однак стирати їх слід при температурі не вище 40С. Прасувати такі вироби необхідно з вивороту.

Вартість друку визначається наступними основними факторами: кількість кольорів, тираж, матеріал і площа задрукованої поверхні.

Лазерне гравірування

Лазерне гравірування або маркування - це особлива технологія нанесення зображень безпосереднім впливом лазерного випромінювання. Це сучасна технологія, при якій відбувається структурна зміна поверхні сувенір під впливом лазерного променя. Принцип її простий: промінь лазера, керований комп'ютером, видаляє з поверхні невеликий шар матеріалу, що призводить до утворення рельєфного зображення, зміни кольору поверхні, або її структури. У результаті виходить малюнок у стилі гравюри.

Лазерне гравірування ідеально підходить для нанесення логотипу на металевих поверхнях. Її відрізняє висока роздільна здатність і якість, неповторний вигляд, а головне - виняткова стійкість одержуваних зображень, недоступна інших способів друку. Унікальне обладнання для лазерного гравіювання дозволяє наносити будь-які текстові та графічні зображення на різноманітні матеріали і готові вироби, не вимагаючи їх попередньої обробки або підготовки.

Найбільш широко й ефективно лазерне гравірування використовуються в рекламному бізнесі для брендування сувенірної продукції, нанесення фірмової символіки, логотипів, пам'ятних написів і декоративних малюнків на вироби виготовлені з металів і сплавів.

Використовується сучасне обладнання для лазерного маркування й гравірування дозволяє нам оперативно наносити написи і логотипи на широкий спектр сувенірної та представницької продукції, виконувати нанесення графічної і текстової інформації будь-якої складності на ручки, офісні набори, брелоки, рулетки, відкривачки, запальнички, попільнички, фляги, термоси, кухлі, металеві чашки, ножі, штопори, підставки для мобільних телефонів, підставки для фото, фото - рамки, набори ігор, набори для вина, нафтові вишки, фоліанти, дзеркала, манікюрні набори, власники паперів, годинники настільні, настінні годинники-мініатюри, візитниці, VIP-подарунки та персональні презенти, прес-пап'є, різноманітні металеві аксесуари, папки, портфелі, різні вироби з шкіри і шкірозамінників, значки, медалі, ювелірні та промислові вироби.

Лазерне гравірування відрізняється:

- широким спектром гравируемых (маркованих) матеріалів;

- оперативність виконання замовлень;

- відсутністю механічного впливу на вироби;

- нанесенням зображення без застосування фарб і хімічних реактивів;

- високою точністю нанесення;

- "довічна" стійкість зображень

Вартість гравіювання розраховується залежно від розмірів зображення, кількості нанесень і виду сувенірної або рекламної продукції.

Деколирование

Існує багато технологій нанесення зображення на скляні, керамічні або порцелянові вироби, але в рекламно-сувенірному виробництві найбільш часто застосовується технологія деколірованія". При цьому методі логотип або зображення спочатку наноситься на спеціальний папір спеціальними фарбами. Потім, за принципом "переказний картинки", інформація переноситься на продукцію, після чого виріб запікається в печі при високій температурі для закріплення цієї картинки. Під час випалу фарба впекается у поверхневий шар керамічної або скляній поверхні, при цьому стійкість деколі практично дорівнює терміну служби виробу на яке вона нанесена.

Нанесення зображень методом деколірованія здійснюється практично на будь-які керамічні та скляні предмети, що мають гладку поверхню і витримують обробку при температурі від 200 до 1000 С. Як подарункових сувенірів і при проведенні рекламних акцій найчастіше використовують: гуртки, чашки, чайники, склянки, келихи, чарки, тарілки, попільнички і інші скляні та керамічні вироби з нанесенням зображення.

Підбір кольору для друку здійснюється за стандартними кольорами шкалами. Однак 100-процентне відтворення кольорів при нанесенні логотипу методом "деколірованія" практично неможливо, оскільки температура обробки змінює колірні властивості фарб.

Золота та срібна фарби, якими традиційно підкреслюють багатство малюнка на посуді, насправді містять дорогоцінні метали, на відміну від фарб "під золото і срібло", використовувані в інших технологіях нанесення зображення. До складу декольного золота й срібла включені, відповідно, золото і платина, завдяки наявності яких, фарби не піддаються корозії, тобто не тьмяніють з часом, і виглядають абсолютно натурально.

При розрахунку вартості нанесення зображення на скляні та керамічні вироби методом деколірованія враховується тираж, кількість квітів і розмір нанесеного логотипу або зображення.

Тиснення

Корпоративныйстиль це не тільки забарвлення сайту, візуальний вид логотипу, ручка нарешті... Безумовно і очевидно, що кожен працівник фірми має щоденник (планнер, блокнот ...) і цю річ поряд з ручкою Ви дістаєте з кейса илисумочки на конференціях, ділових зустрічах і т.п. Так от як раз щоденник буде також невід'ємним атрибутом стилю Вашої фірми і Вас зокрема.

Тиснення як один з методів персоналізації виробів, досить давно отримало широке поширення і у сфері виробництва рекламно-сувенірної та представницької продукції. Що й не дивно: за допомогою простого технологічного процесу важливим дрібниць ділового спілкування, будь то записна книжка, шкіряний аксесуар або просто візитка, надається ефектний і респектабельний вигляд. Саме тому в цей час дана технологія не тільки не втратила своєї актуальності, область застосування її постійно зростає.

Процес тиснення полягає в наданні поверхні рельєфного характеру. Зазвичай тисненню піддається логотип. При сліпому тисненні логотип друкується звичайним чином, без застосування фольги. Тиснення фольгою є прямим перенесенням блискучою металевої фольги на виріб з допомогою кліше. Тиснення фольгою

додає ефект сріблення або позолоти.

Сам принцип досить простий - з допомогою форми, нагрітої доопределенной температури (в залежності від стійкості шкіри або шкірозамінника) видавлюється малюнок на виробі з використанням фольги або без неї.